سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پیج اینستاگرام

آموزش خرید پیج اینستاگرام

امروزه در میان حجم انبوهی از تبلیغات در دنیای مجازی اکثر کاربران در پی نمایش دادن برندها و محصولات و ارائه‌ی خدمات خود می‌باشند که یکی از جدیدترین و کارآمدترین روش‌ها در این حوزه، خرید پیج اینستاگرام و ارائه‌ی خدمات و نمایش تبلیغات کاربران در این اپلیکیشن محبوب می‌باشد.

 

آموزش و نحوه‌ی خرید پیج اینستاگرام

در حال حاضر فضای مجازی به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین امکانات موجود به جهت تبلیغات و معرفی کسب و کار شما عزیزان می‌باشد. خرید صفحه‌ اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا کار خود را با قدرت بیشتری در فضای مجازی شروع کرده و ادامه دهید. به طوری که اعتبار شما برای کسانی که می‌خواهند شما را دنبال کنند و فالوور شما باشند بیشتر می‌شود.

سوالات رایج در این زمینه

1-‌ آیا خرید پیج اینستاگرام مفید می‌باشد
  • امروزه با توجه به رقابت در کسب و کار و نیاز به تبلیغات در این حوزه، فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی به عنوان یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های موجود می‌تواند به شما در افزایش سود در کسب و کارتان کمک کرده و نقش به سزایی را در این زمینه ایفا کند.  در واقع شما با خرید یک پیج اینستاگرام کار خود را از یک سطح جدید و بالاتر راه‌اندازی کرده و در مدت زمان کمتری  به اهداف تجاری خود خواهید رسید .

 

2-‌ برای  خرید اکانت اینستاگرام به چه نکاتی بایستی توجه کرد و چگونه یک پیج را می‌توان مفید دانست؟
  • می‌توان بدین صورت به این سؤال پاسخ داد که اگر برای موضوع خاصی به دنبال پیج اینستاگرام  هستید، به طور مثال کسی که برای یک موضوع خاص مثل فروش پوشاک و یا صنایع دستی و یا هر موضوع خاص دیگر، دنبال کننده (فالوور) جمع کرده معمولاً حاضر به فروش نیست . البته استثناء هم وجود دارد. در این زمینه، شما عزیزان می‌توانید با متخصصان ما در این حوزه تماس گرفته و از شرایط فروش پیج اینستاگرام با موضوعات دلخواه و مرتبط با کسب و کار خودتان اطلاع یافته تا بتوانید به تبلیغاتی عالی در زمینه‌ی کسب و کارتان بپردازید. به عنوان مثال پیج هایی که روزانه بین 4 الی 5 پست را در پیج قرار می‌دهند و این پست‌ها خوشایند مخاطبانشون هستند به طور قطع موفق‌تر می‌باشند.
    لازم به ذکر است که صفحه‌ی شما راجع به هر موضوعی که می‌باشد، فروش کالای مرتبط با اون موضوع هم خریدار خوبی دارد (مثلاً نمیشه که شما پیج لوازم آرایشی بهداشتی رو ایجاد کنید و بعد در این پیج ساعت بفروشید!!!)

 

3-‌ آیا در زمان خرید فالوور اینستاگرام، ریزش و کاهش اعضاء رخ می‌دهد؟
  • با توجه به محبوبیت اپلیکیشن اینستاگرام در کشور و جذابیت در استفاده‌ و مشاهده‌ی عکس‌ها و ویدیوها توسط کاربران عزیز، می‌توان گفت که ریزش اعضاء بستگی به صفحه‌ی اینستاگرام شما داشته و هر چقدر صفحه‌ی شما فعال‌تر، جذاب‌تر و دارای مطالب و موضوعات مفیدتر برای فالوورهای شما باشد، ریزش اعضاء پیج شما کمتـر بوده و حتی باعث افزایش فالوورهای شما از طریق تَگ کردن فالوورها به دیگران خواهد شد.

 

4-‌ چگونه به صورت هدفمند فالوورها را اضافه نمائیم؟
  • در ادامه‌ی مطالب و در پاسخ به این سؤال، می‌توانیم به چند نکته برای افزایش فالوورهای واقعی در اینستاگرام به شرح ذیل اشاره نمائیم:
  • اگر می‌خواهید شاهد افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک اینستاگرام خود باشید، باید یکی از کاربران فعال در این شبکه اجتماعی باشید.
  • همچنین پست‌های خود را در ساعاتی که اکثر کاربران در اینستاگرام وجود دارند، منتشر کنید تا بهتر دیده شود. کاربران فعال روزی حداقل 3 پست و با فاصله می‌گذارند.

 

بهترین زمان‌ها برای گذاشتن پست در اینستاگرام :
  • اگر قصد دارید تا صفحه‌ی اینستاگرام خود را به بقیه‌ی دوستان خود و همچنین کاربران فضای مجازی معرفی نماید یکی از راه‌ها، قرار دادن دکمه‌های شبکه‌ی اجتماعی در وب‌سایت خودتان و در قسمت بلاگ آن می‌باشد.
  • می‌توانید با قرار دادن حساب کاربری اینستاگرام خود در پست الکترونیک یا ایمیل خودتان، کاربران فضای جذاب مجازی و دوستان خود را برای فالوو کردن صفحه‌ی شخصی خودتان در اینستاگرام ترغیب نمائید. این کار همچنین تاثیر بسیار مثبتی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت.
  • شایان ذکر است که اگر صاحب وب‌سایت هستید، می‌توانید با قرار دادن بَنِر اینستاگرام در صفحه‌ی اصلی خودتان از کاربران و دوستان خود بخواهید شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند.
  • دوستان و افرادی که دارای کارت تبلیغاتی برای شرکت یا کسب و کار خود هستند می‌توانند بر روی آن اسم کاربری اینستاگرام خود را نیز درج کرده تا شاهد افزایش واقعی فالوور در اینستاگرام صفحه‌ی خود باشند.
  • استفاده از هشتگ (#) نیز می‌تواند موجب این امر شود که افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند و افراد مرتبط با کسب و کار خودتان را پیدا کرده و همچنین از طریق هشتگ، افرادی را دنبال نمائید که با شما وجه اشتـراک خواهند داشت.
  • در ادامه‌ی مطلب می‌توان به مهمترین نکات در مورد هشتگ که باید از آن آگاه باشید اشاره نمود:
  • شما عزیزان باید از عکس‌های باکیفیت برای اشتراک‌گذاری پست‌ها و پیام‌های خود در اینستاگرام استفاده کنید زیرا در این شبکه، تصاویر حرف اول را می‌زنند.
  • در صفحه‌ی شخصی خود سعی کنید با مردم در تعامل و ارتباط باشید و جواب کامنت‌ها و سوالات آنها را بدهید. این موجب می‌شود افراد به شما بیشتر اعتماد کرده و حس کنند فردی واقعی در پشت صحنه‌ی این صفحه وجود دارد. همچنین می‌توانید در صفحات پربازدید بروید و در بحث‌ها و نظرات آنها شرکت نمائید.
  • شما می‌توانید با قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده و انتشار ویدیوی یک دقیقه‌ای، به فالوور‌های خود نشان دهید پروفایل اینستاگرام شما فعال می‌باشد. همچنین وجود قابلیت دیگر در اینستاگرام یعنی استوری، موجب بهتر دیده شدن تصاویر و ویدیو‌های خودتان شده و موجب معرفی صفحه‌ی خود به دیگر کاربران شوید.
  • با متصل نمون صفحه‌ی فیسبوک خود به اینستاگرام و تجاری (Business) نمودن آن، می‌توانید پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف منتشر کرده و ارتباط خود با کاربران را تنها به اینستاگرام محدود نکنید.
  • شما کاربر عزیز می‌توانید از طریق ربات افزایش اینستاگرام و با خرید فالوور اینستاگرام، فالوورهای مرتبط با صفحه‌ شخصی خودتان را به صورت هدفمند جذب کنید.
  • هنگامی که کاربران دیگر پیام‌های خودشان را لایک کرده و برایتان نظر می‌گذارند، شما نیز می‌توانید متقابلاً چنین کاری را برای آنها انجام داده و در واقع با این کار، از آنها تشکر و قدردانی نمائید. این کار باعث افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام و افزایش لایک پست‌های صفحه‌ی شخصی شما می‌شود.

 

** نکته‌ی بسیار مهم در افزایش فالوور واقعی اینستاگرام: 

شما کاربر عزیز می‌توانید با فالوو کردن چند تن از افرادی که تعداد فالوور بالایی دارند، از یک ویژگی قابل توجه اینستاگرام  برخوردار شوید که پیج اینستاگرام شما به تعداد زیادی از کاربران و فالوورهای آن افراد مشهور که انها را فالوو کرد‌ه‌اید معرفی شوید. اگر می‌خواهید این کار را با سرعت بیشتر انجام دهید می‌توانید از ربات اینستاگرام اینستاگلد استفاده کنید. از مزیت‌ها و قابلیت‌های این ربات اینستاگرام می‌توان به تفکیک جنسیتی، شهری، هشتگ و حرفه‌ی فعالیت اشاره نمود.

 

5-‌ جذب افراد و فالوورها به صورت هوشمند و از طریق سیستم هوشمند جذب فالوور به چه صورت می‌باشد؟
  • یک روش هوشمند جذب فالوور، سیستم هوشمندی است که در این روش حساب کاربری یا اکانت شما در سرور‌های ما راه‌اندازی شده و سرور به طور خودکار و هوشمند، عملیات follow و unfollow و نیز کامنت و لایک را انجام داده و این سیستم به صورت هدفمند، خودکار و صحیح، اکانت‌های مختلف را follow کرده و عملیات مختلفی نظیر فرستادن لایک و کامنت را برای پست‌های مختلف انجام می‌دهد. شایان ذکر است که چون این عملیات به صورت هوشمندانه انجام می‌شود، درصد بالایی از کاربران مورد نظر شما، پیج شما را فالو خواهند نمود.

 

6-‌ آیا عملیات follow و unfollow و نیز ارسال لایک و کامنت را نیز می‌توان از طریق این سیستم به طور دستی انجام داد؟
  • می‌توان بدین صورت به این سؤال پاسخ داد که باید دقت نمود که سرورهای اینستاگرام به صورت هوشمندانه روی اینگونه قضایا حساسیت نشان داده و عملیات follow و unfollow نیز باید حساب شده و با اصول خاصی انجام پذیرد تا پیج یا صفحه‌ی مورد نظر محدود، بلاک، یا تحت عنوان اِسپَم شناخته نشود و به صورت دستی نمی‌توان چنین کنتـرلی داشت، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که در اینستاگلد، سرورهای ما به صورت 24 ساعته، عملیات فوق را به طور منظم انجام داده و این پروسه به صورت کاملاً هدفمند و رصد شده می‌باشد تا در روند جذب مخاطبین و کاربران مورد نظر خللی ایجاد نشود.

 

7- جذب یا فالو کردن مخاطبین از طریق تبلیغات  به چه صورت می‌باشد؟
  • ما در این روش با استفاده از تبلیغات بِرَند، بَنِر و زمینه‌ی خاص کسب و کار شما در پیج‌های بزرگ اینستاگرام تعداد فالوورهایی که شما به آنها احتیاج دارید را جذب نموده و می‌توانیم تضمین  نمائیم که یک تبلیغ عالی در اینستاگرام برای شما عزیزان ایجاد شده و رقم خواهد خورد.

 

 8-‌ چه نکاتی را مورد توجه قرار دهیم تا پیج ما دارای مخاطبین زیادی شود؟
-‌ پروفایل خود را به‌درستی تکمیل کنید :
  • اقدام مهمی که باید در ابتدا انجام دهید، ساختن یک هویت روشن و مشخص برای حساب کاربری اینستاگرام خودتان است. حساب کاربری اولین جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما به آن نگاه خواهند کرد. در نتیجه تنظیم کردن صحیح حساب کاربری از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • برای انجام این کار ابتدا باید تصور روشنی از هدف حساب کاربری اینستاگرام خود داشته باشید. آیا تلاش دارید خود را به‌عنوان یک عکاس جدی معرفی کنید؟ آیا قصد دارید یک کسب‌ وکار، بِرَند یا سبک زندگی را ترویج دهید؟ یا تنها می‌خواهید از اینستاگرام برای نشان دادن اتفاقات روزمره‌ی زندگی خود و حفظ ارتباط با دوستان بهره بگیرید؟
  • پس از این‌که هدف حساب کاربری اینستاگرام شما مشخص شد باید توضیحی برای آن نوشته که این هدف را به‌خوبی نمایان کند. همه‌ی تلاش خود را انجام دهید تا این توضیح کوتاه ولی پرمعنی باشد و همچنین بخوبی افراد را به عمل کردن وادارد. اگر وب‌سایت، اپلیکیشن یا محصولی دارید که می‌خواهید آن را ترویج دهید لینک آن را هم در پروفایل خود قرار دهید. بهتر است از یک عکس یا تصویر جذاب و خاص هم برای حساب کاربری خود استفاده کنید تا دوستان و مخاطبین شما بتوانند به ‌راحتی شما را شناسایی کنند.

 

 

خلاصه‌ای از نکات کلیدی:
  • حتماً با دیگران تعامل داشته باشید، عکس‌های دیگران را لایک کنید و برای آنها نظر بنویسید. اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی است پس شما هم عضوی از این اجتماع باشید.
  • اطمینان حاصل کنید به‌ روشنی مشخص است حساب کاربری شما افراد را به چه واکنشی دعوت می‌کند.
  • رشد دادن تعداد فالوورهای اینستاگرام می‌تواند پروسه‌ای آهسته باشد ولی نکات کلیدی که برای رسیدن به آن باید همواره به یاد داشته باشید ازاین‌قرار هستند:ثبات داشته باشید. ثبات داشتن در رویکرد برقراری ارتباطی بادوام و محکم میان شما و مخاطبانتان را میسر خواهد کرد.
  • نسبت به موضوع و مضمون حساب کاربری خود تصوری روشن داشته باشید.
  • سپس تلاش کنید اطلاعات حساب کاربری و عکس‌هایی که منتشر می‌کنید همین موضوع و مضمون را بازتاب دهند. همچنین اطمینان حاصل کنید که تنها از بهترین عکس‌هایتان استفاده می‌کنید.

 

9-‌ چه کارهایی باید انجام دهیم تا بتوانیم جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام خود را شاهد باشیم؟
  • امروزه در فضای مجازی و نیز شبکه‌های اجتماعی محبوب نظیر اینستاگرام، افراد می‌توانند با اهداف مختلفی فعالیت داشته باشند. برخی از کاربران صرفاً برای سرگرمی از اینستاگرام استفاده می‌نمایند. برخی دیگر نیز از آن فقط به منظور اهداف تجاری خود استفاده کرده و برخی دیگر نیز از اینستاگرام به منظور بیان دیدگاه‌ها و عقاید خود استفاده می‌نمایند. برای تمامی این کاربران یک هدف مشترک وجود دارد و آن هم “دیده شدن” می‌باشد، در نتیجه همیشه به دنبال راهکارهایی به منظور افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش لایک در اینستاگرام می‌باشند.

 

اما برخی از کاربران تصور می‌کنند که می‌توانند بدون هیچ تلاش و زحمتی فالوور جذب کنند و حتی لایک نیز بگیرند!
  • اما سؤال اصلی این است که به منظور افزایش فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام باید چه مسیری را پیمود و چه باید کرد؟

در ادامه به بیان راهکارهایی جامع به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام اشاره خواهیم نمود و در عین حال نیز می‌توانید به منظور معرفی خود به دیگران و دیده شدن از ربات افزایش فالوور به نام “اینستاگلد” نیز استفاده نمائید. اینستاگلد برنامه‌ای برای جذب فالوور واقعی بوده که روزانه حساب کاربری شما را به کاربران زیادی معرفی می‌نماید تا از این روش، فالوورهای واقعی به سمت شما هدایت شوند. شایان ذکر است که این واقعی بودن، افزایش لایک را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

راهکارهای جذب فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام:

 

1-‌ همگام نمودن شبکه‌های اجتماعی خودتان با یکدیگر:

 

  • برای این منظور می‌توانید تمام حساب‌های کاربری خودتان در شبکه‌های اجتماعی  مختلف را با انتخاب گزینه‌ای به نام   Integration همگام نمائید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا برای مثال اگر پستی را در اینستاگرام می‌گذارید، به صورت هم‌زمان در سایر شبکه‌های اجتماعی مربوط به خودتان نیز قرار گیرد. از این طریق زحمت شما نیز کمتر می‌شود و به طور مرتب همه‌ی شبکه‌های اجتماعی مربوط به شما نیز فعال باقی خواهند ماند.

 

2-‌ در وب‌سایت خودتان، دکمه‌ی لایک و به اشتراک‌گذاری یا همان (Share) را بگنجانید:

 

  • لازم نیست تا برنامه‌نویس ماهری باشید تا گزینه‌ی لایک شبکه‌ی اجتماعی‌تان را در وب‌سایت خود قرار دهید. یکی از احتمالات این است که شخصی از وب‌سایت شما بازدید کرده و در نتیجه یکی از آن چند صد میلیون نفری باشد که در روز وارد حساب شبکه‌ی اجتماعی خود شده و بدین طریق، شما یک فالوور را به آسانی جذب نموده‌اید.

 

3-‌ ارائه‌ی خدمات اختصاصی:

 

  • با ارائه‌ی جوایز و هدیه‌های واقعی، لایک بیشتری جذب نمائید. به عنوان مثال، یک رستـوران زنجیره‌ای در شبکه‌ی اجتماعی خود اعلام می‌نماید که یک نوع از غذاهایش را در یک زمان مشخص به صورت رایگان عرضه می‌کند. با این تبلیغ، افزایش فالوور و لایک به سوی این صفحه سرازیر می‌شود و در نتیجه، ایده‌ای خلاقانه باعث افزایش فالوور و لایک در صفحه‌ی اینستاگرام می‌شود.

 

4-‌ پیدا نمودن همکار در حوزه‌ی کاری خودتان:

 

  • با پیدا کردن کسب و کارهایی که تکمیل‌کننده‌ی خدمات شما هستند می‌توانید به این هدف دست یابید. به عنوان مثال، یک فروشنده‌ی لوازم خانگی می‌تواند با یک تولید کننده یا ارائه دهنده‌ی خدمات پس از فروش همکاری نماید. می‌توانید کسب و کارهایی با تعداد فالوور یکسان پیدا کرده و با پیشنهاد تبادل تبلیغات به اهداف تجاری خود دست یابید. این روش، یکی از آسان‌ترین روش‌های ممکن به منظور دو برابر نمودن فالوورهایتان می‌باشد.

 

5-‌ در وب‌سایت خودتان و در بخش “تماس با ما” ، صفحات اجتماعی خودتان را معرفی نمائید.

 

  • مشتریان و بازدیدکنندگان وب‌سایت شما از این طریق می‌توانند با شما در ارتباط باشند. شما می‌توانید لیست کامل و لینک تمام شبکه‌های اجتماعی خودتان را که در آنها فعال هستید را در قسمت “تماس با ما” که در وب‌سایت خود قرار داده‌اید، به نمایش گذاشته و از این طریق به معرفی و بهتر دیده شدن خودتان کمک به سزایی نمائید.

 

6-‌ استفاده نمودن از هشتگ‌های مرتبط:

 

  • در اینستاگرام، یکی از بهترین روش‌های موجود به منظور افزایش فالوور، این است که تا حد ممکن از هشتگ‌های مرتبط استفاده نمائید و کاربران را با هشتگ‌های جستجو شده‌ی خودشان به پیج خودتان بکشانید.

 

7-‌ ارائه‌ی مطالب طنز، علاوه بر مطالب مفید  که باعث نمایش حس شوخ‌طبعی شما می‌شود:

 

  • شما می‌توانید با برانگیختن احساسات (مثبت و منفی) از طریق پست‌های ارسالی به روشی عالی به منظور افزایش به اشتراک‌گذاری دست یابید، اما شایان ذکر است که ارسال پست‌های طنزآمیز و شاد، تعداد اشتراک‌گذاری بالاتری را برایتان ایجاد می‌کند و این به معنی افزایش فالوور در اینستاگرام می‌باشد.

 

8-‌ در شبکه‌ی Linked in همزمان با فعالیت بیشتر خودتان، به دیگران نشان دهید که شخصی باارزش می‌باشید:

 

  • اگر در شبکه‌ی Linked in، نظرات مفیدی را ارائه دهید در نتیجه اعضاء این شبکه علاقمند می‌شوند تا از شما بیشتر اطلاعات کسب کنند و در نتیجه به دیگر صفحات اجتماعی شما مراجعه می‌کنند.

 

9-‌ بهترین و زیباترین عکس‌های خودتان را در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

 

  • آمار حاکی از آن است که تا به امروز، کاربران اینستاگرام بیش از بیست میلیارد عکس در صفحه‌ی اینستاگرام خودشان قرار داده‌اند. باید به این نکته توجه داشت که ارسال حجم زیادی از عکس‌های بی‌کیفیت، راه به جایی نمی‌برد. شما می‌توانید بین 5 الی 10 عکس زیبا و برتر خود را انتخاب کنید و در طی روز ارسال نمائید.

 

10-‌ استفاده از گراف جستجوی شبکه‌ی اجتماعی

 

  • شایان ذکر است که این می‌تواند سلاح پنهان شما باشد. بدین منظور شما می‌توانید یکی از فالوورهای خود را در مرکز شبکه‌ای تارعنکبوتی تصور نمائید. در نتیجه جستجو بر مبنای گراف، به شما اجازه می‌دهد تا از طریق شناخت دیگر پیج‌های لایک شده توسط آن فرد، او را بهتر شناخته و در نتیجه این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بسیاری از افراد با ذهنیت مشابه را پیدا نمائید. این روشی بسیار جالب و نبوغ‌آمیز به منظور گسترده‌تر کردن شبکه‌ی اجتماعی خودتان است.

 

 

 

 

** روش خرید پیج اینستاگرام از وبسایت آیدی فروش

گام اول:

 

 

گام دوم:
  • اگر قبلاً در وب‌سایت آیدی فروش عضو نشده‌اید می‌بایست ابتدا عضویت خود را تکمیل نموده تا بتوانید خرید خود را انجام دهید. بدین منظور می‌بایست فیلدهای ستاره‌دار را تکمیل نمائید تا پروسه‌ی عضویت شما انجام پذیرد.
گام سـوم:
  • مشاهده‌ی پیج‌های اینستاگرام عرضه شده و مطابق با سلیقه و علاقه‌یکاربران همراه با قیمت ارائه شده‌ی آنها
گام چهـارم:
  • انتخاب یک پیج با موضوع مشخص شده و دلخواه شما و مشاهده‌ی مشخصــــات پیج و کلیک بر روی کلید افزودن به سبد خرید
گام پنجم:
  • پس از کلیک بر روی گزینه‌ی افزودن به سبد خرید، شما به درگاه پرداخت بانک وصل می‌شوید و پس از پرداخت مبلغ پیج مورد نظر خود، خرید شما به پایان می‌رسد.